Pengalaman Memakai Produk Kesihatan dan Kecantikan

 Saya mempunyai masalah penghadaman iaitu sembelit, saya telah mencuba pelbagai produk tetapi masalah saya tidak dapat diselesaikan. Selain itu, saya juga mempunyai masalah kulit berjerawat iaitu resdung dan asma. Saya disuurh mencuba produk kesihatan dan kecantikan oleh kakak sedara untuk mencuba produk kesihatan yang bernama Shakelee, dia suruh saya memakai set resdung/asma/sensetif dan menambah satu vitamin untuk masalah penghadaman saya, dalam set resdung/asma/sensetif tersebut terdapat vitamin B-komplek, Vitamin C dan Alfalfa untuk masalah sembelit saya pula Herblax.







 Kesihatan amat penting bagi setiap manusia, sama ada wanita mahupun lelaki. Bagi wanita pula kesihatan dan kecantikan itu adalah seiringan, nak nampak sihat dan nak juga kelihatan cantik. Produk ini bukan hanya untuk kesihatan malah untuk kecantikan luar dan dalaman. Kita tidak boleh bergantung 100% hanya pada makanan seharian kita, kita juga perlukan vitamin tambahan yang ada pada produk kesihatan seperti Shakelee. Ia ternyata berkesan pada saya, sebelum saya mencubanya saya rasa ragu2 nak ke tak nak beli ni? kalau tak cuba tak tau ia berkesan ke tak? jadi saya mencubanya dan ia berkesan untuk saya. Setelah saya mencuba ternyata berkesan masalah saya dapat diatasi kesan parut dimuka makin berkurang, masalah asma saya juga semakin berkurang dan jarang diserang asma. Apakah masalah anda pula? Mahukah anda mencuba? Marilah bersama mencuba produk ini. Mencegah sebelum parah.

 Untuk sebarang pertanyaan mengenai produk Shaklee sila email saya di idatul.dayah@gmail.com atau sms/watsupp 0193589398 atau like facebook saya My Vitamin.

No comments:

Post a Comment