Anda Ada Masalah Haid??

Wanita sering kali ada masalah dengan kitaran haid, sama seperti saya. Saya mengalami masalah ini sejak awal lagi masa kedatangan diusia 15thn dahulu. Keadan saya amat teruk kitaran haid tidak lancar ada kalanya hampir 2bln saya tidak datang haid, dan bila kedatangan haid saya sering senggugut dan mood saya akan berubah sewaktu kedatangan haid, selain itu saya juga mengalami keputihan. Wanita sinonim dgn masalah ini apabila dtg haid mood anda akan berubah drpd keadan anda normal menjadi agak sensitif sering marah2 dan sebagainya.

Saya telah cuba pelbagai cara utk melancarkan kitaran haid saya tapi tidak berkesan sehinggalah saya di pekenalkan produk Shaklee ini iaitu Vitamin GLA Complex. Saya cuba makan Vitamin ini, setelah saya mencubanya amat berkesan pada saya, dan tak perlu risau lagi dgn masalah yg saya hadapi ini. Apabila datang bulan saya tidak senggugut lagi dan mood saya seperti biasa tidak berubah.
Kenapa saya pilih Vitamin ini? 

Haaa anda mesti nak tahu Apakah Kebaikan Vitamin ini. 

Kebaikannya Fungsi Vitamin GLA Complex :-

  1. Mengurangkan symptom biasa seperti gatal, bengkak, mengelupas, kekeringan dan symptom sakit sendi.
  2. Berkesan utk kemurungan, kesakitan payudara dan membaiki masalah PMS.
  3. Mengimbang hormon insulin dan menurunkan paras kolestrol dlm badan.
  4. Melambatkan menopaus.
  5. Menghalang pembekuan darah, merangsang peredaran darah, mengembangkan salur darah, membaiki tekanan darag tinggi, mengelak daripada serangan sakit jantung seperti arteriasklerosis dan myocardial infarction.
  6. Menghalang komlpikasi diabetes.
  7. Memperbaiki prostatomegMembantu menangai ekzema
  8. Melegakan simptom akibat artritis reumatoid
  9. Mengandungi vitamin E untuk menguatkan dinding arteri
  10. Menguatkan imuniti tubuh
  11. Memperlahankan proses penuaan
  12. Mengurangkan blood-clot yang boleh menyebabkan serangan jantung
  13. Mengawal kencing manis dan darah tinggi
  14. Untuk fungsi saraf
Untuk sebarang pertanyaan mengenai produk Shaklee sila email saya di idatul.dayah@gmail.com atau sms/watsupp 0193589398 atau like facebook saya My Vitamin. =) <3

No comments:

Post a Comment