Mari Kongsi Bersama..



Saya na berkongsi dgn anda tentang pengalaman saya mengenai produk shaklee. Suplemen yg terbaik bagi saya. Anda bagaimana?? Setelah anda mencubanya baru anda tahu.

Saya adalah penghidap penyakit Athma sejak dilahirkan lagi, tetapi pada usia meningkat saja Athma saya tiada lagi sehinggalah saya diserang sakit batuk2 dan sukar bernafas semasa saya menjalani OJT di tempat kerja saya. Saya batuk2 lama dan tak baik2 samapai hampir sebulan setengah dam sukar tidur pada waktu malam. Saya menjalani pemeriksaan doktor dan doktor mengesahkan Athsma saya muncul kembali. Setelah pemeriksaan tersebut doktor sarankan saya memamkai Inhaler botol yg berwarna biru utk membuka saluran pernafan apabila kita semput dan yg berwarna coklat utk pencegahan drpd serangan Athma. Botol yg berwarna biru doktor sarankan memakainya pd waktu tertentu sahaja iaitu apabila saya diserang Athma (Semput) dan yg warana coklat tu pula memakainya pd setiap hari 2kali sehari pd waktu pagi dan mlm.

SelaimAthma saya juga mengalami penyakit Resdung disebabkan resdung itulah saya diperkenalkan oleh Kakak sedara saya untuk memcuba produk Shaklee iaitu Set Resdung/Athma/Alergi. Saya mencubanya dan mkn mengikut peraturan yg telah ditetapkan. Saya mkn suplemen ini setiap hari sehingga kini masaalh Resdung saya kini dah tiada dan saya tak perlu memakai Inhaler lagi kini nafas saya dlm keadaan normal dan dah tak ada lagi masalh semput dan sukar tidur pada waktu mlm disebabkan pernafasan kini saya tidur lena tanpa gangguan pernafasan.

Pesanan : Penerangan diatas adalah berdasarkan pengalaman saya, jika penyakit anda berlarutan sila dapatkan nasihat doktor. Setiap antibodi badan manusia adalah berbeza-beza.


Untuk sebarang pertanyaan mengenai produk Shaklee sila email saya di idatul.dayah@gmail.com atau sms/watsupp 0193589398 atau like facebook saya My Vitamin. =)




No comments:

Post a Comment